Vrijwilligersmiddag 2017

Op zondag 3 september, een week voor de competitie start, heeft Stichting HARO in samenwerking met HandbalSchoolRijnmond een middag georganiseerd voor haar vrijwilligers. Immers waar zouden we zijn zonder……..
Tijd voor een hapje en een sapje bij Happy Italy te Hendrik Ido Ambacht, lekker buiten in de zon een gezellige middag. Ondanks dat feitelijk iedereen in de zon zat, het was immers fantastisch weer, werd de oud secretaris van de HSR, Chris Franken, voor al zijn werk de afgelopen jaren nog even in het spreekwoordelijke zonnetje gezet. Bedank Chris!

Iedere aanwezige ontving nog een ARBO Rotterdam Handbal seizoenkaart voor het komende seizoen. Hieronder enkele foto’s.